Monday, May 2, 2011

WekenD yg dA Best!

Allopz...

Slamat Hari Pekerja... Hoho... Slamat la sangattt... Seperti bese public holiday macam ni, aku still bekerja.. Opss! No extra2 pay okay.. Dalam Contract takde gitu.. huhuhu..

Nway, walaupun bekerja, ati aku ni masih dalam mood wekend. Apetah lagi bile tengok family member len sume dok Syok layan ASTRO. Jelez..jelez... Tapi takpe, aku dah pilih kerja ni kan... maka..Redha jela.. janji rezki Halal.. Wahhh!!

Well, aku melalui Sabtu yg sgt2 best hari tuh. Kowang mesti ingat post aku sebelum ni : http://pinknemo1385.blogspot.com/2011/04/gudbye-ain.html . Well, Sabtu lepas aku lepaking bersama Ain kat Damansara. Bersama BFF kami sowang lagi Adah..Kitorang bertiga ni kira 3serangkai la masa awal2 keje kat company terchinta ni dolu.. Mmg kengkadang kitorang bertiga akan set time untuk lepaking walaupun dah berpisah opiz. Cume setelah masing2 sibuk.. maka time untuk lepaking BerTiga sangat2 la jarang dibuat. Huhuhu...

Mulanye cadang nak jumpe hari Ahad coz aku nak g majlis sahabat aku kat Johor hari Sabtu. Tp sebabkan aku tak bertransport untuk ke Johor n Ain plak ade program lain hari Ahad tuh, maka kitorang decide untuk untuk melapakz hari Ahad. Dah pilih Tarikh, nak pilih venue plak. Before2 diz mmg kitorang akan berkumpul kat Ikea jek, tp ye r..wekend+gaji= Jem, huhuhu.... Tak sanggup asenye nak tempuh.. So, tetibe Adah cadang lepak umah dia jek which dekat2 area Ikea tuh jugak.

Well, nama pun lepakz n bukan berjimba.. maka aktriviti kitowang lebih kepada, MAKAN, MINUM, GOSIP, MAKAN, MINUM, GOSIP . Huhuhu.. but dont wory.. kami gosip ttg diri sendiri jek.. Tak kose nak citer hal owg lain okayh.. aku suke story dgn dowang coz xde sensort, and no secret. Puas hatii...

Memang best asenye melepak dgn budak berdua ni. N disebabkan terlalu kusyuk berborak, aku lupe yg aku lansung tak snap 1gambar pown wat kenang2an.. rugi-rugi.... nway, mmg kelassss studio house Adah, and mmg terbaek wekend aku hari tuh. Well, kite pasti akan buat lagi lepaking macam tuh kan kowang=). N len kali ingt kan aku snap gambar bebanyak kay..huhuhu

adah..ain..n me..gambar kat umah cik tunang..time beraya=)

Macam tak best plak kalo post ni xde tepek gambar pape.. huhu.. 3 Serangkai=) macam best je kan..Nway, walaupun kitorang x seopiz lagi..Hope ke-kamcengkan kami bertiga ni akan terus kekal. N aku gak berhoping smuga dowang akan bahagia dgn pilihan hati memasing..Insyallah...




No comments:

Post a Comment