Wednesday, May 25, 2011

Kebanggan Keluarga

Allopz...

Dua-Tiga hari ni sgt2 bz sampai takde masa nak menjengah Blog sendiri. Huhuhu... Nway, Memandangkan hari ni agak free ckit kat tempat koje.. Harus lah aku curi masa untuk mengupdated blog ni kannn...

Post kali ni aku dedicated spesel untuk adik pompuan aku, Aqila Huda. Adik aku baru je habis Diploma untuk course Civil Eng. Kat UiTM. Pada bebudak UiTM, aku rasa sume dah sedia maklum, Smalam Result Exam kuar.

Dan Alhamdullilah adik aku dapat grad on time. N yg paling best, adik aku dapat ANC(Anugrah Naib Canselor) sbb dapat dekan every semester. Kira jadik kebanggaan keluarga la..(makin kembang hidung adik aku..huhuhu).  FYI, sape yg dapat ANC, time convo nanti, akan dapat pakai slimpang.  Untuk dibezakan dgn student yg grad biasa. 

Nway, sebagai kakak ofcoz aku bangga. Kelima2 adik bradik aku berkesempatan menjadi student UiTM. Alhamdulillah, sejuk perut mak aku time ngandungkan kitorang..

Nway, for my sis, this is just the beginning.. After diz, ade byk lagi dugaan n cabaran yg akan datang.. Hopefully you can manage... N pada adik lelaki n abg aku yg still dlm process study, Gudluck and smuga dapat grade on time. Chaiyok2


1 comment:

  1. wah seronoknya :) tahniah utk aqila huda?

    eh chop....! kita ada adik nama huda? hehe

    ReplyDelete