Thursday, May 12, 2011

Cuaca Kelabu

Allopz..

Beberapa hari lepas cuaca sesangat la panas.  Tak tahan panaznye sampai aku on kipas n aircond skali bila duk umah.  ade yg kate cuaca panas disebabkan pertembungan angin monsun.  hurmm... nak kena kaji nih. Rugi aku ponteng kelas time cikgu ngajo geographi dolu. hik2

Nway, smalam aku g mandikan Viva kesayangan aku. maklum lah musim panas ni, sgt terbaek la kalo dapat cuci kete.  Ngah dok layan tgk mat bangla tuh dok basuh kete aku, baru kuteperasan sumting... Cuaca nampak syahdu je.. tak panas.. tak gelap.. mendung tp tak hujan..Tp bile usha lg skali chet! bukan mendung da... jerebu.. patotla kelabu semacam jek. Biter pun dah kompemkan smalam


Hurm..Time Jerebu ni, xleh la beraktiviti luar sgt kannn??? so kalo nak g ngedate pun, g sopping komplex jek.  Huhuhuhu... kowang2 pun jaga2 diri ek.. Jangan sampai MC. muahaha...

No comments:

Post a Comment