Friday, April 29, 2011

Superb Fruity CheeseCake

Allopz...

Akhirnya Jumaat Kembali. Huhu.. Excited sebenarnya tunggu hari Jumaat. Almaklumlah, penghulu segala hari (sebenarnya sbb esoknye aku cuti..huhuhu). Cuti ni awal2 dah set program nak berjimba dgn kengkawan. Rasanye, dah lama gak tak berjimba dgn kengkawan aku ni.. Harusssssss akan ada post update ttg perjimbaan aku nanti.. hohohoho...

Harini, dapat bekalan istimewa dr bakal Mertua. Hidangan ni special untuk en tunang sebenarnye.. tp, aku pun tumpang sepotong-dua..huhuhu. Perkenalkan Fruity CheeseCake...
Fruity CheeseCake.. Terbaik!!

Aku ni mmg la pengemar Cheesecake(tgk badan la kan)hoho... tapi cheesecake buatan owner Ita's Delight ni tak macam cheesecake yg ade kat pasaran tuh.. ellooo, ni bukan nak membodekz okay, tulus ikhlas ni. Ape yg bezanye?? cheesecake ni tak muak walaupun cheese dia sgt2 lah trase bile lekat kat lidah. N then, structure cake dia sgt2 soft, sampaikan bila makan tuh, kena pejam mata amik feel. N, disebabkan dia Fruty cheesecake, makanye dalam cake tuh ade potongan kecik buah2an. Sesangat terbaeek..

N paling best, sempena Hari Jumaat ni, kami pun sharing2 cheesecake tersebut dgn kengkawan. Dapat pahala Jumaat ni... to Mama Rozita, TQ for the Superb Cheesecake=)

pada kowang yg nak tgk variety cake and cookies from Itas Delight, sudi2kan lah melawat ke website: www.ita-delight.com or ita-delight.blogspot.com ...=) Salamz

No comments:

Post a Comment