Monday, April 18, 2011

KeteruJaan

Allopz...harini sampai opiz, benda pertama yg aku dok cari is blogku..tak sangka plak ade pertambahan followers..huhuhu..maka, semangat keterujaan aku semakin menyerlah dan berkobar-kobar nak mengupdated sesuatu..

Sempat gak aku membelek blog2 Otai2..Mak Aiii...kalau nak dibandingkan dgn blog aku yg baru nak bertatih ni..Ibarat Planet Pluto dgn Bumi..Takpe..Banyak masa ag untuk ku berguru..Kalo ade sesape sudi ngajor..sile..silekan lah diri anda ye.."Sharing is Caring.."=)


       ni la blog aku buat masa ni...sedey tak?? tp....tengok2..ada 5follower..hahaha..bangga la jugak..


Ade org ckp..nak jd bloggers ni..kena pandai ckp..ade plak yg ckp..kena rajin menaip..hurmmm...bg aku..yg penting kena ade MINAT..coz dr minat, kite terus ade sifat RAJIN..n bile tgh rajin tu...berduyun2 idea datang......tu pendapat aku la kan...huhuhu..

Okaylah..sampai cni untuk kali ni...Hopefully, after diz aku dapat perbaiki lg Blog aku ni...huhuhu...
kengkawan..sudi2 la komen ye...Salamzzz

3 comments:

  1. wah i sukeee nih...yang little tiny tu my kazen...yang gambar itam putih tu my auntie...yaay, seronok! :)

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan pada follower..huhuhu=)

    ReplyDelete