Thursday, April 21, 2011

RESPECT PLSSS...

Semalam sambil2 wat keje yg ala2 berlambak tuh, sempat gak aku berTWEET..aku terbaca satu tweet yg aku kire agak menarik..Aku ase 1Malaysia dah tau ttg kes Nabil n Irma..Dah lame gak kan dorang berdue ni break..huhuhu...beselah..kisah cinta artis...

nway, ade sorang insan ni 'menuTweet' Irma..ayat dia mmg terbaik..boleh plak dia hantar:
 “@IRMA_HASMIE bestnya nabil wt lawak kt maharaja lawak.hehehehehe”   

 agak kureng ayat tuh kann???.. but the best part, Irma dgn tegasnye membalas:

 “Its not funny at all. Pls do respect ppl! Tq RT@paichuenl: @IRMA_HASMIE akhirnya awk reply gak tweet sy.sory cik (cont)http://tl.gd/9v758a “ ....................huhuhu...hambik ko!! ni kes lawak tak kena tempat..

Aku sebenarnye cukup pantang dgn org2 yg mcm ni... tak kire la sape kite, besau ke, kocik ke, tp kite kena ade sifat RESPEK kat org..tak terjejas pun keMACHOan n keAYUan kowang if kowang ade sifat murni tuh..Lg owg suke ade...tak gitu????

Macam tu gak r kalo kat tmpt keje..tak kire la pangkat ko besau ke kecik, Tak salah kan Respek each other... 'Sama makan, Sama kenyang' kan ke bagus macam tu.. Ni tak, Nak makan sesame.. tp ko sowang yg sendawa.. payah! Payah!..

Ish emo plak aku...hurm, kisah ni aku tak tujukan pada sesape.. tp pada sesiapa yg terasa.. “Lu pikirla sendiri”.. huhu.. Munasabah diri k.. tu yg terbaik.. X salah kalo sesekali kite beralah... tak bermakna kite kalah...mak aku pernah cakap “kalo nak org respek kite, kite kena respek kat org”....
fikir2kan.. dan slamat beramal...Salamz=)

p/s= harini x sempat nak tempek gambar..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment