Wednesday, April 20, 2011

SCREAM..

allopz...bape hari lepas g menonton dgn en tunang..citer SCREAM4.. aku mmg 'kipas susah mati' citer ni dari part1 lg..terlalu excited bila dapat tau dorang sambung part4. ingatkan citer ni habis takat part3 ala2 triologi tuh..makanye, aku n en tunang g la menonton kat Bukit Raja.. Selalunye kalo tgk wayang dgn en tunang, aku mmg akan amik couple seat.. Ellooo...buka sbb nak romen-getiks yek..sbb aku n en tunang ala2 2G..seat bese kureng sifat selesanye.. huhuhu.. tapi sbb kan aura cite tuh, walaupun couple seat dah habis, aku ttp gagahkan untuk menonton dr seat bese..

pada sesiapa yg x tau..citer SCREAM ni adelah kisah pembunuhan yg penuh dgn elemen suspens n terkejut2.. mmg favourite aku cite2 mcm gini.. dalam filem ni, hero nye ade lah seorang perempuan okayh..lelaki mati dulu.. kire gurl power la..huhu.. cite ni tersangat la popular tahun 90an dulu.. time aku masih slim..huhuhu.. 1 lagi, aku ni kalo tgk movie, aku tersangaaatttla suke tgk iklan citer2 yg akan Coming Soon..bak kate org tempat aku gezet filem akan datang..

Start je citer tuh..dah agak mcm cite lawak..aku dah kompius..ni cite Scream ke Scary Movie (cite bodoh2 alang yg tiru Scream ckit).. xpe, baru start..lum panas lagi..well, akhirnya sampai kesudah..citer dia still boring..ade la terkejut2 ckit..tp x seBEST part2 sebelum tuh..agak terkilan la jugak..punye la aku menunggu nak tgk citer ni.. hurmm..maybe sbb aku dah semakin matang untuk menilai kualiti sesebuah filem kot..hahaha...poyo je ayat..

sebelum start movie...posing jap dgn en tunang...nampak tak bertapa excitednye muke aku time nih???

erm..okay la..kesimpulannye dr 5bintang aku bg 2setengah je untuk overall movie ni... pada yg belum tgk, better tunggu kuar kat Astro kot..pendapat aku je nih..okay..time nak balik umah...salamzz..=)

2 comments:

  1. cite tu mmg amat n teramat best . .sampai sy sendiri menguap taktau la bape puluh kali . .huhuhu ..
    sorry . .

    ReplyDelete
  2. ahahahha.....selenga jer komen si capik! ahdoi la...siyan nya dia..nnt kita g tgk wayang citer lain k :)

    ReplyDelete