Tuesday, April 19, 2011

Owh Preity..

Allopz..Sebelum masuk keje td, BFF aku dtg kat tmpt aku..chit chat pasal blog ni..n Guest What??? Akhirnya dia pun terjebak gak create 1blog.. agak2 sape nak tgk..leh la ke blog>>>>>
http://miszainsani.blogspot.com/2011/04/aku-dah-terjebak.html

huhuhu..Iklan sekejap..Nway, rini aku x nak citer ttg blog aku yg bertambah lg 2org follower =).  But, today topics is about Preity..siapakah Preity?? huhuhu.. Preity ni bukanlah seorang org..org2 pun bukan.. huhuhu...Preity sebenarnya sebuah buku yg comel...cover warna Pink dan muke depan skali tertulis nama aku.. jenggg..jenggg..suspen tak??? Preity ni adelah Diary aku...Peneman aku zaman persekolahan..Yg wajib aku coret2kan sebelum aku tido..

Preity lahir time aku form 1..Dan smpai skang dia masih wujud cume aku dah x conteng dia ag..dah penuh..huhuhu..kenapa Preity??? ade 2sbb

1) aku kipas susah mati Hindustan a.k.a Preity Zinta yg comel giler tu(dulu la..skang kureng..)
2) sbb aku perasan 'Preity'..hak! hak!
gambar ni tak de kene mengena pun dgn story aku..saje tumpang glamer sbb ade perkataan 'diari' tu..huhu

Dulu mane popular blog2 ni..FB pun x ramai yg ade..(aku rasa la)..lagipun bg aku, tak sume benda kite leh share dgn org..sbb tak sume org yg bermulut manis depan kite tu ok..jadi, ade sesetengah perkara aku x leh nak share dgn sape2 pun..n perkara2 macam ni la yg aku akan share dgn Preity. zaman baru nak naik r katekan..n bile aku bosan2, aku baca balik ape yg aku tulis sebelum2 ni.. untuk ingatkan diri jgn wat kesilapan sama.. kononnye lah..


Sampai skang aku still ade diary..cume kali ni dah x letak name r...n latest diary aku dihadiahkan oleh en tunang yg mmg sedia maklum ttg minat aku menulis diary ni..tq en tunang sbb memahami..

aku ni jenis yg suke bercerite...tp, kalau hal terlalu personal tu..aku lebih suka simpan..org tua2 kate x elok simpan masaalah lelame..nanti leh meletup..maka wujudnye diary tu adelah untuk melepaskan rasa suke..sedey..geram..marah..dan yg pasti, diary ni x leh berkata2 n xkan mengkhinati kite walaupun kite tercampak or terkoyak kan die..

tapi, skang ni aku dah jarang tulis diary..tak macam dulu..dulu setiap hari xpernah miss..tp skang, sebulan skali..tu pun kalau teringat..huhuhu..maybe skang dah bz kot??hurrmmm..leh terime ke alasan tuh??

nway, aku x amik plak gmbr preity..maka aku pinjam diari org lain untuk tempek kat post ni..ok x??huhuhu..


oklah...hope post kali ni x membosankan kowang..siler2 la bg komen membina ye...Salamzz..

1 comment:

  1. hahahaha...kelas okayh! teruskan menulis, saya suka membaca :)

    jaga-jaga cik preity tu baik-baik..skrg boleh la terus tulis kat blog..hahahaha

    p/s: suka nampak guna snipping tools. sentap :p

    ReplyDelete