Sunday, April 17, 2011

Setelah Sekian Lame...

allo...sebenarnye..aku dah lama ade blog ni..cume disebabkan kureng bab tenet2 ni..ditambah plak xde tenet kat umah...maka blog aku ala2 idup segan mati xmau..huhuhuhu...kalo tengok pun..baru 2 post yg aku buat..tu pun..ala2 syok sendiri..huhuhu...

Harini koje kat opis mmg heaven sesangat..disebabkan xde mende nak buat, aku pun join la 2beradik borak2 pasal blog2 ni..kakaknye nama sama ngan aku, tp nak didifferentkan, maka bebudak opis panggil dia 'Datin'.  elo..bukan datin berlagakz diva tu ye..ni Datin Down to Earth nyer...huhuhu..yg si adik plak..dipanggil Huda..dorang ni muke sama..badan pun ala2 aku gak...kire 3G la..hoho

Okey, dah kelaut plak citer aku...makanye setelah bergosip bagai, tetibe dorang tnya soklan cepu-cemas kat aku ni.."Kin ade Blog x??" BLOG??????ade....mmg aku ade blog..tp...Sedeyyy...!!

Si adik mmg x pernah ade blog ni(kire aku terer ckit la).. tp si kakak, a.k.a Datin ni mmg aku tau hebat pasal blog2 ni..maka sepetang yg hening ni..aku n Huda berguru la dgn Datin...
Wah..tetibe rasa berkobar2 nak berblog-blog nih..Mane tau..leh masyuk plak pasni..huhuhu...
Nway, time kasih bebanyak pada Datin kerana sudi ngajor blog2 ni...Tak salah belajar balik kan...??huhu...

Memandangkan aku nak memantapkan citer..meh aku kenalkan pasangan adik n kakakz yg DBEST!!Sile..Sile..


ni la pasangan adik n kakakz...tudung hitam nu adik(Huda) n tudung green colour tu plak sifu kami dipetang ini..(Datin.ikin)...mcm kembar kan?????(sory la..songlap gmbr tanpa kebenaran..huhuhu)

ok la..setelah sekian lama..stakat ni la dulu kot....hope sesape yg dok baca story ni x bosan=)..
Salamz...

2 comments:

  1. saya suka sangat yang ini...xde hal la kin, KIN lagi suka kalau ramai-ramai ada blog ni...meriah sket :)

    aktifkan selalu tau..rerajin update okayh! :)

    ReplyDelete
  2. wah...laju...org byk keja la...tak sempat nk cita lg...tunggu yer...

    ReplyDelete