Monday, August 29, 2011

Ucapan Raya:)


Assalammualaikum...

Harini mungkin hari terakhir kita berpuasa.. Dan harini aku masih disini, di kantor. Walaupun hatini memang dah takde perasaan nak kerja. Tapi memandangkan silap aku yg tak apply cuti, aku redhakan jugak. Sepanjang perjalanan ke kantor td, bertukar2 lagu raya kat radio(DJ ni perli aku ke ape??). Still, aku gagahkan diri jugak melangkah ke kantor. Nasib baik bos aku sudi menghadiahkan HalfDay untuk aku harini. Agaknya dia tengok muka aku dah macam tempoyak je. Hanya Jasad di opis..haha

Untuk entri kali ni, aku khas kan untuk ucapan Hari Raya pada insan2 berikut. Sekarang dah moden, tak payah bg kad raya(dont worry, aku ade kad lain nak bg:)

Parentsku&AdikBradikku:
Kite tau korang sume tgah berhempas pulas berkemas. Sory dapat tolong ckit2 je sebab keje. Petang ni kite IFTAR sesame ye. Slamat Hari Raya:)

En Tunang:
Yg tak bekerja harini sebab kurang sihat. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin..(lebih2 kite msg dua je k;p)

Kawan seKantor, BFF, Kawan SeBlogger, Kawan Sekawan etc..:
Selamat Hari Raya Aidilfitri. Smuga kite memperoleh keberkatan di hari raya ini. Yg perlu bekerja time raya jangan plak terlalu sedey. Redha je.. Yg Balik Kg. Pastikan memandu macam baru dapat lesen P. Last but Not Least, Ampun Maaf dipohon sekiranya ade yg terkurang..jemput2 la kerumah:)
Me n EnTunang (last year Raya)

Terasa terlebih excited plak harini setelah diberi HalfDay. Sesungguhnya mata dok menjeling jam je nih. Hahaha... Salam Aidilfitri:)

No comments:

Post a Comment