Friday, August 19, 2011

Flower Gurlzz..

Assalammualaikum..

Hai korang..makin lama makin jauh jarak setiap entry kat blog ni kan??  Nak kata busy sgt2 tu idak ler.. cume kengkadang tu xde idea nak nulis ape.  huhuhu...  Tadi aku trime kabar berita dr kedai printing kad.  Alhamdullilah, kad kawen aku dah siap pun.  Cuma tinggal nak ambik jek.  Ntah ape rupenye;)

Slalu kalau g majlis kawen, selain pengantin, flower gurl pun turut menjadi perhatian tetamu.  Majlis aku nanti, dah ade 3org puteri yg akan mengiringi aku.  Entri kali ni, aku kenalkan la sorang2 buah hati pengarang jantung "MakLang" ni:)

Alisya Hana: Si Kakak yg semakin nakal. Pandai berlakon plak tu.  Teringat waktu dia lahir, aku siap ambil EL, MC dan AL.  Maklumlah, anak buah pertama.

Aliah Humairah: Si Adik yg semakin garang.  Suka wat muka innocent.  Takot tgk patong2 kat Shopping Mall.  Pada Tarikh dia lahirlah aku bawak en tunang jumpe dgn parents aku untuk kali pertama.  Masa tu baru berkawan2 lagi:)

Nur Eryna Damia: Semakin petah bercakap.  Celoteh tak henti2, takkan ase bosan melayan si kenit ni.  Suka bergaya, pandai berposing.

Ketiga-tiga ni sangat-sangat aku sayang.  Tiga2 sangat2 comel.  N tiga2 buah hati aku..  Comelkan???
si kakak n adik
si  keletah:)

No comments:

Post a Comment