Saturday, August 6, 2011

Rezeki Di Bulan Ramadahan

Assalammualaikum..

Disebabkan Pose tahun ni start 1hb ikut calendar bese.  So sgt senang kite nak tau dah bape hari kite berpose kan?? Maklumlah, kehidupan seharian kite tak berpandukan calendar Hijrah ni and lebih kepada calendar biasa. (aku lupe term untuk calendar biasa ni)

Alhadullillah, rezki bulan Ramadhan, semalam aku dianugerahkan Award sebagai Best Agent untuk 4th Quartely Award.  Sebagai hadiah, aku dapat sijil dan voucher Jusco RM200.  Tapi disebabkan aku takde smalam(bercuti).  En Tunang wakil amikkan award tu untuk aku.  Sepatutnye dapat gak trophy tp ntah nape, kali ni dorang bg voucher ngan sijil je.  Tapi takpe la, aku lagi teruja dapat voucher tu dr trophy.  Almaklumlah nak raya ni.  Leh gak wat tambah2 baju raya sehelai dua. Makin berkobar2 ase perasaan nak bersopping nih.  huhuhu.

Anyway, smalam aku bercuti.  Mak aku pon join skali amik cuti.  Tujuan utama adelah untuk menyetelkan bil2 utilities dan mengservis kete ku.  Alang2 dah ade kat luar, kitorang decide untuk g berbuka kat luar je.  Papa and adik pompuan aku pun nak menjoin and tempat pilihan kat Belanga Empire Subang Mall. Not bad la makanan dia. Harga pun okay(lgpun org blanje..huhu). Yang penting perut kenyang..hati senang..huhuhu..

Laksam: sgt marveless..(makan dgn sambal belacan)

Nasi Tumpang :Macam nasi pulut. tapi sgt sedap

Nasi Lemak Ayam Berempah: sambal dia sangat2 maveles. nasi lemak dia pun xla berlemak. very nice

Terliuq kan tgk?? Hope pasni ade lah lagi rezeki terpijak camni=) Aminnn...

1 comment: