Monday, August 15, 2011

Shopping Kerrr???

Assalammualaikum...Salam Ramadhan..

Slamat Hari Isnin..Hari yg WAJIB jem..Hari yg org slalu gelarkan sebagai MONDAY BLUES.  Kesian..tak pasal2 ISNIN yg jd mangsa.  Tapi ade gak betolnye..coz skang ni, mood aku untuk memulakan kerja mmg 0%. huhuhu..

Takmoh cite pasal MONDAY BLUES.  Semalam memandangkan aku n En Tunang OffDay, maka kami berdua  merancang untuk shopping baju raya.  Kalo still ingat post aku http://pinknemo1385.blogspot.com/2011/08/rezeki-di-bulan-ramadahan.html ni la saat yg paling sesuwai untuk menghabiskan kepingan2 voucher tuh. huhuhu..  Kebetolan adik en tunang pun nak follow skali.  So, cantek sgtlah tu.

Seawal pukul 9.30 pagi En Tunang dah sampai depan umah.  Oppsss!! ni bukan sebab overexcited ye. Ni adalah langkah2 untuk mengelak JEM and mengamuk di tempat parking kete.  hahaha.. Nway, 1st destinasi kami adalah di OU.  Memang time aku sampai, rambang mata nak parking kat mane.  Pintu Parkson pun tak bukak lagi. Very Derrr kan?? huhuhu.. 

Dekat OU, kami cr barang2 adik En Tunang jek.  Tp disebabkan susah nk cari size untuk adik, kami decide untuk berhijrah ke Sunway Piramid plak.  Mata aku dah terbayang2 pintu masuk Jusco(walaupun kat OU pun ade Jusco).

Sampai Piramid lebih kurang pukul 12lebih.  Kereta dah mula byk, manusia, agak ramai. So, kami meneruskan sesi mensopping barang2 adik. Alhamdulillah..dapat gak setelkan hal dia setelah pusing 2-3kali.  Dah setel barang dia, turn aku pulak melangkah masuk ke Jusco.  Pusing 3-4 kali, try 2-3 baju..hurmmm...akhirnya aku balik tanpa membeli ape2 pun.  JJ Voucher aku pun masih slamat lagi kat dalam wallet.  Maybe sebab dah penat pusing cari barang adik, so untuk mencari barang sendiri dah tak bape nak bernafsu.  hahaha..  Takpela, baru 15 Ramadhan. huhu..

Tapi still aku berpuas hati coz dapat beli brg untuk majlis batal air sembahyang nanti.  Aku beli cincin suasa untuk bakal suami and dibalas rantai oleh en tunang.  Untuk mewujudkan elemen suprise..so, gambar2 tersebut tidak akan aku postkan slagi lum tiba masanya:) 
Luv You En Tunang..

No comments:

Post a Comment