Friday, August 12, 2011

Makanan Top di Bazar Ramadhan

Assalammualaikum...

Harini dah hari ke-12 rupenye kite berpose.  Sekejap je kan? Skang ni kalau g Shopping Mall dah leh dengar  lagu raya..huhu.. Sepanjang 12 hari berpose ni, baru 2kali aku berkesempatan g bazar Ramadhan.  Walaupun best, tapi aku slalu elak g bazar sebenarnye.  Sebab kalo pergi, mesti terlebih berbelanja. nafsu2x..
Anyway, smalam aku berkesempatan g Bazar Ramadhan dekat Klang.  Sangat meriah dan sgt byk gerai2.  Tapi bila tengok2 balik, accually juadah yg dijual lebih kurang je.  So, kat cni aku nak share beberapa juadah yg ada kat Bazar Ramdhan.  Sebab pe aku kate FOFULAR?? Coz kalo g Bazar tu, adalah 3-4 gerai jual juadah ni.  Harga pun lebih kurang. Rasa??? Hurmmm...



ROTI JOHN

NASI KERABU

NASI AMBANG

BUBUR LAMBUK

MURTABAK

OTAK-OTAK

TEPUNG PELITA

TALAM

POPIA BASAH

AYAM PERCIK

Memandangkan aku menaip entri nie after berbuka.  So xdela terasa sgt.  Esok sebelum berbuka aku nak bukak balik post ni.. Kompem terliuq.. haha... Kepada korunk yg sempat berterawikh, Slamat Berterawikh.  Aku masih di Kantor. Isk2 (T-T)


No comments:

Post a Comment