Sunday, October 2, 2011

Seriau..

Salamz..

Hari semakin hampir.  Debaran semakin terase. Mcm2 yg aku rasa skarang.  Debar, Sedih, Takut, Hepy,...

DEBAR=> Baju yg aku fitting tu cantik ke? ade ke org nk dtg majlis aku nanti? Majlis akan berjalan lancar ke?? Hope cuaca okay sepanjang majlis berlansung.  Hope makanan cukup untuk tetamu. 
SEDIH => After diz akan jadi istri org.  Priority pada suami.  Sedeynya nk tinggalkan zaman, bujang but excited nak mulakan kehidupan sebagai istri..

TAKUT => Mampuke aku jadi istri yg baik.  Boleh ke aku jd menantu yg disukai mertua n ipar duai??

GEMBIRA => Tgk persiapan kawen. Tgk wajah2 gembira my mum and dad setiap kali bercerita pasal hal persiapan kawen.

Jemput Datang Ke Majlis Kami:)


Aku cuma berharap, majliz berlansung dgn baik, Semoga tetamu yg datang disertai dgn doa untuk kebahagiaan kami dan semoga hubungan terjalin ini akan sentiasa mekar.  Semuga dijauhkan segala musibah dan kejahatan.  Aminn...

1 comment: