Sunday, October 16, 2011

07-10-2011

07 October 2011.... Akhirnya hari yg dinanti-nantikan tiba.  Perasaan bercampur aduk.  Debaran mmg terasa dari malam td.  Mak andam sampai lebih kurang pukul 11lebih.  Maklumlah, upacara berlansung selepas solat Jumaat.  Bilik pengantin yang memang terhias cantik asyik jd tempat org bertandang tgk aku bersiap.  Almaklumlah pengantin...jd artis la sekejap.. huhuhu..
posing after bersiap..comel kan??

pengapit yg di import khas dr utara..TQ IENA

Mama ku yg THE BEST!!

posing di bilik beradu:)


Tetibe adik aku masuk bagitahu pihak lelaki dah datang dan tengah makan.  Perrgghhh... berdebar sungguh ase.. diluar hujan turun agak lebat.  Aku tak putus2 berdoa moga ujan cepat berhenti supaya majlis tak ditunda.  Alhamdulillah, ujan mula reda dan aku dipanggil keluar dan segera bergerak ke masjid.

Tengah bersiap


berdebar..debar..


Dengan lafaz Bismillah, aku melangkah masuk ke masjid.  Dari luar dah nampak dia duduk bersila mengadap imam dikelilingi saksi dan keluarga.  Aku mencari tempat, duduk tak jauh dari dia.  Aku tahu, dia turut berkongsi rasa debar sepertiku.
kaum keluarga yg hadir

debar..

upacara akad

senyum walaupun dup dap dup dap

:)


mas kahwin digubah indah

seutas rantai sebagai batal air sembahyang

upacara membatal air sembahyang

cincin suasa sebagai ganti

dia suamiku:)

kucupan kasih suamiku

lega..

bersama mama n papaku.. tak lupe sikenit Alisya

keluarga besar suami

posing dr aku dan suami..


Alhamdullillah..akhirnya aku kini bergelar isteri dia.  Dia... Sahabat, Kekasih dan Suamiku... Syafiq Haniff..Semoga Hubungan Kami Berkekalan ke Akhir Hayat.  <3<3

2 comments:

  1. congrats dear! selamat pengantin baru. nnt jenguk blog ite ada citer pasal kenduri awak :))

    ReplyDelete
  2. tq baca blog ite...
    sambungan da ada tp xsempat tempek gambar..huhuhuhu

    ReplyDelete