Sunday, September 25, 2011

Wedding Angah

Salamz..

Walupun rini sibuk sesangat, aku sempat gak r selitkan masa untuk post satu lg story. Nway, Semalam cezen aku nyer wedding.  Biasa r anak 1st yg kawen, mmg ramai la tetamu yg hadir.  nasib baik pakai katerer. Aku pun take part gak dalam majliz tu sebagai penyambut tetamu a.k.a tukang bg doorgift.  Almaklumlah, tak lama lg aku nyer turn plak.  So, kite bantu membantu la kan..:)

Majlis kezen aku ni simple sebenarnya coz xde sanding2.  Tp bg aku still grand sebab hiasan untuk tempat potong kek sgt cantik.  Tema plak grey+putih+silver(ikutkan combination yg boring, tp hiasan yg ade kat dewan tu sgt2 cantik).  

Anyway, kezen aku ni sebaya aku.  Aku panggil dia angah coz dia baby yg kedua kuar after kembarnya @Along.  Nway, Along tak kawen ag and after diz aku yakin telinga dia sure panaz dgr soklan yg sama "bila nak kawen??" so Along..bwk2 besabar ye.. Taknak komen byk, kowang layan la gambar2 yg sempat aku tempek kat sini ye:)

laluan ke tempat makan beradab

comel tak aku?? huhu

kat atas pentas tu adalah tempat untuk potong kek

pengantin dgn "dayang2"

berarak

posing dgn mak, adik n kakak aku(polka dot team)

makan beradap

sesi potong kek

Sebenarnya ade byk lagi gambar.  Tapi kesuntukkan masa plak..Nak sambung keje balik..Salamzz...

1 comment:

  1. Wah...walaupun letih still hasil yang baik....cun beb....dipuddha!!!!! (Canteknya..korean)

    ReplyDelete