Monday, December 16, 2013

Memori Tercipta; Terima Kasih Sahabat..

Secara jujur, tidak semua perkara kita mampu bercerita dengan keluarga.  Bukan kerana tidak mempercayai mereka.  Cuma kadang kala, berkongsi dengan rakan sebaya itu lebih menyenangkan.

Kenapa ek? Maybe sebab pemikiran yang hampir sama so ada sesetengah perkara kita tak perlu explen secara detail dengan mereka.  Mereka dah lebih dari faham...

Ini yang terjadi kepada aku.  Malah, suamiku, Mohd Syafiq sebelum kami bercinta.., bertunang.., dan walaupun setelah berkahwin merupakan sahabat yang aku boleh share almost everything mungkin sebab kami sebaya dan faham antara satu sama lain. 
Mohd Syafiq Md Haniff-sahabat terbaik dan teman hidupku.. Alfatihah suamiku :')

Ade yang kata, sebaik mana pun seorang sahabat, kita masih perlu berhati2 kerana hati manusia ini tidak terduga.  Aku xkan menidakkan kata2 ini sebab kadang2 dengan diri sendiri pun aku boleh memungkiri janji, inikan pula janji dengan insan lain.  But still, aku x begitu ambil pusing dengan kata2 begini kerna aku pasti, aku ada kawan2 yang bergelar sahabat.
Linda; Kami sama2 mengharungi dugaan getir kehilangan insan kesayangan.  Sabar & tabah sebati dlm diri.  Smuga kita sama2 kuat dalam menempuh dugaan ini..

Org kata xbaik amik gmbr bertiga sbb tu aku kasi can makcik bju polkadot tu enterprame(iklan jap)

Maisarah; insan pertama bergelar sahabat ku sejak dari darjah 1.  Persahabatan masih utuh dan InshaAllah akan terus mekar.  
Sahabat dan rakan adalah orang yang berbeza.  Sebab sahabat sentiasa ada walaupun kita dalam keadaan getir dan sukar.  Insan2 ini yang boleh jadi annoying dan adorable dalam masa yang sama.  Alhamdulillah, syukur padaMu Allah,  walaupun aku kehilangan suami, aku masih dikelilingi insan2 yang selayaknya dianugerahkan gelaran sahabat setia..

Ain&Adah; Bukti bahawa persahabatan bukanlah bermakna kita perlukan masa yang panjang utk mengenali,  yg penting keihklasan dan keserasian antara kita.  

Roxyana; sentiasa memahami maksud sahabat. Sentiasa berada disisi.  Tatkala aku hampir terduduk, dialah yg meminjamkan tongkat untukku berpaut.  Honestly aku sgt hargai persahabatan kita ini.. TQVM 
Untuk sahabat2ku, terima kasih masih mampu menahan diri dengan kerenah ku.  Terima kasih pabila sudi meminjam bahu untuk ku menangis, telinga untuk mendegar keluhanku dan hati untuk menerimaku seikhlasnya.. Bak kata omputeh BFF (Best-Fwen-Forever)


nota kaki: Buat sahabat2 yg mengenaliku sejak dari 1985, walaupun perkenalan kite sedetik cuma, aku hargai..aku ingati dan aku syukuri.  Terima kasih untuk segalanya.. (yg xde dlm gambar jgn kecik ati..bukan xingat cuma lupe;p)

3 comments:

  1. Huahuahuaauu suke amik pic aku gomok... terharunye aku...

    ReplyDelete
  2. INGIN CEPAT JADI JUTAWAN YUK MARI GABUNG SEKARANG JUGA

    KharismaPokerMenjadiSitusBandarQOnlineTerprcayaIndonesia
    Promo yang diberikan :
    Minimal DP dan WD Rp. 20.000.
    Support bank lokal : BCA, BNI, BRI, MANDIRI, dan DANAMON.
    Bisa dimainkan di iPhone, Android, PC / Laptop.
    Online 24 jam setiap hari meskipun hari libur nasional.
    Link Alternatif Kharismapoker :
    www.khpk288.net
    www.kharismapkr.com
    www.kharismaqiu.com
    CS nya yang ramah , siap melayanani anda 24 jam
    Bonus REFERRAL 20% setiap minggunya (seumur hidup)
    Bonus CASHBACK 0.3- 0,5% setiap hari
    Contact resmi kharismaPoker :

    Telp :+85588278896
    BBM;dc7cdd80
    WA: +85588278896

    ReplyDelete