Wednesday, January 18, 2012

Suara itu Bebas

Salamz...


Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia

Pernahkah kau bermimpi seketika
Berada di tempatku
Membayangkan pahit manis berlalu
Entah siapa yang tahu
Mungkin nanti kau jua merasakan
Berdepan dengan kata menyesakkan
Takkan tugumu kebal
Tiada pertimbangan
(Chorus)
Keheningan malam membangunkan
Kepayahan jiwa meluahkan
Andai kau jujur memahami
Tiadaku menjauhi
Dan kisahku yang masih panjang
Menambahkan berat yang memandang
Lantas ku pendam
Ku putuskan biarlah rahsia




Dua, Tiga harini asyik terdengar2 lagu ni.. macam ade kena mengena plak dengan diri ini..  Abang aku pernah cakap dulu, aku cepat matang dr usia(matang dr segi pemikiran)..  Hurmm...mungkin betul.. Macam aku ckp dlm entri smalm..aku x seLAZER zaman skulah dulu.. Peningkatan usia(takla tua sgt) membuatkan aku berhati2 memilih words yg sesuai bile berbicara..

Nway,  walaupun smalm aku post tentang hak bersuara.. Aku lupe point yg penting..
1. Teguran aku takkan mengaibkan mereka2 yg berkenaan.. 
2. Teguran aku takkan memalukan keluarga n sahabat mereka2 yg berkenaan
3. Teguran aku takkan merendahkan sape2 atau ape2 pun

Dimana kedudukan aku dalam setiap point diatas??  Hurmmm...Biarlah Rahsia...

Teringin nak jadi sepetah Wardina bila berhujah:
P/S:  Mungkin ade yg perasan..lirik lagu ni tak habis...well, sebab lirik yg leain tu xde kena mengena dgn entri ini..harap maklum

No comments:

Post a Comment