Tuesday, January 17, 2012

FREEDOM OF SPEECH

Salamz...

Ops! Entry ini tidak ade kena mengena dgn isu2 berat mahupun berkaitan dgn POLITIK.  Maaf, bukan aku tak minat POLITIK cuma kewujudan blogku ini adelah berkisar diriku, saya dan kami.. Maka biar aku concentrate ttg perihal aku jek..  Hal Kamu dan Mereka, biarlah blogger2 lain yg bercerita:)

Nway, aku percaya hak bersuara pada setiap individu.. Suatu ketika dulu, especially time skulah SMTPD, aku mmg terkenal dgn keLAZERan aku nih.  But bukan lazer unntuk cari gaduh.. Just untuk menegur kalo ade yg salah..  Ntah nape keLAZERan tuh aku dah x praktikkan.  maybe sebab usia dah semakin meningkat so aku lebih suka tegur perlahan2 instead of LAZER.. Ofcoz, ade pro and contra kan??
Dengan itu, aku nak minatk maaf awal2 pada sesiapa yg membaca blog aku after diz and terasa diLAZER.  Aku tau follower blog ni amatlah ciput, tp aku gak pasti ade yg membaca entri ini cume lebey suka low profile (macam aku gak)..  Cume macam aku cakap, LAZER aku bukan untuk cari gaduh.. LAZER aku sekadar menegur mana yg patot.  OfCoz aku pun tak perfect,  Tapi tu bukan tiket untuk aku mendiamkan diri kalau dah terang lagi bersuluh benda tu salah..:)  

Org slalu kata"kubur asing2"... Tapi korang lupe...sebelum korang masuk kubur tuh..korang dimandikan, dikapankan, disolatkan, ditalkinkan.... And pada waktu itu adekah istilah "kubur asing2" tu relevant???  


2 comments:

  1. U....
    citer ni x hot la,,,hehe
    title kene creative & over2 sket..i ske camtu baru la i slalu nk stalk u :)

    daaa
    Liana Ajonas (Naza)

    ReplyDelete
  2. Nak Hotz mcm Hotz.Fm ke?? Biase r..nama pun blog syok sendiri..huhuu...Nway, thanks for da feedback yuolss... (konon2 tak kenal)

    ReplyDelete