Saturday, December 24, 2011

Bila Lama tak Bersua, Rindu Mula Menyapa..

Assalamualaikum...

Semalam berjaya melepak dgn BFF yg dah lama x ketemu.  Nasib baik ceben izinkan kami kuar mengeteh.  Teringat zaman bujang, everymonth, aku and BFF akan kuar berjimba.  Either tengok movie..berkarok..or sekadar mengeteh and bergosip..But Sadly, memandangkan hp aku bateri low smalam, tak dapat nak berposing bagai...Xpe, aku still nak letak gambar BFF gak(cari koleksi gambar lame2)..
masa ICity baru bukak..Time ni masuk free ag..

beberapa hari before kawen..aku perasan macam aku kurus plak,,huhuhuhu..
time single..tgk movie 3D


Jadi la kan..Sesungguhnya gambar baru memang takde.  Nway, kitorang kenal sejak form 3.  Same2 sekolah kat SMK Assunta.  Tapi form 4 berpisah jap coz aku ke Teknik PD and dia ke Teknik Klang. Macam sekejap je kawan kan.  Tapi kitorang ade gak jumpe time cuti sekolah.. Then, masuk U berpisah ag. But still contact.  Cume sejak aku berpindah ke Shah Alam, kitorang senyap seketika. Ditakdirkan satu hari kitorang berjumpa dalam KTM Shah Alam.  Sewaktu masing2 mengalami masaalah yang sama.. Masaalah KERJA!!  Huhuhu...and persahabatan bertaut kembali.  Walaupun aku dah jadi Puan, BFF aku yg sorang ni still jadi antara yg 1st aku refer bile aku ade problem..tq fren...

To my BFF aka Ms Roxyana..TQ...:)

No comments:

Post a Comment