Wednesday, December 14, 2011

Begitu..Begini..

Assalamualaikum...

Lama sudah rasanya aku tak mengupdated story dalam diari cyber aku ni..Bukan sebab sibuk punn... Tapi entahlerr...bakat menulis dah makin pupus kot.. Dulu kecik2 penah gak trase nak jadi pengarang novel.. Kalo skang aku anta novel kat Karangkraf, kompem Editor tu gelak guling2 after baca karangan aku..huhuhuhu...

Nway, kalo ade yg follow post2 aku sebelum ni pasal majlis aku..harap maafla, xde idea nak sambung..Tp kalo tetibe datang ilham tu..akan kusambung jua.. Janji!!(sambil angkat 5jari).

Aku tertarik dgn post sorang member dekat FB. Ayat die lebih kurang “Atur Langkah Besar2 Biar Cepat Sampai”.. Dunia dah makin maju katenye... Kalo kite lambat kejar...takde sape sanggup tunggu..Pandai2 la nak hidup..

Akhir2 ni byk betol cite misteri nusantara yg aku dengar. Org A anta kat Org B.. Org B anta kat Org C. (anta apekah??? paham2 jelerrr) Dalam pada kite sibuk nak kejar kemajuan, ade gak yg still di takuk lama. Bukanlah aku tak percaya benda2 ni(coz aku sendiri nampak depan mata). Cuma aku rasa pemikiran sesetengah org ni terlalu xgjhnqwhahjd (tak sanggup nak sebut). Aku ni takler baik sgt, nakal r jugak..Tp idak ler sampai menduakan yg Esa untuk puaskan hajat sendiri. Tak aku nafikan, kadang2 cemburu datang bila nengok teman2 yg dah kedepan dulu. Tapi yelah, dah rezki Tuhan bg kan...Maybe rezki dorang dtg dulu...

Dah lame tak updated blog, ase mcm hujah Ustazah pilihan plak. Kihkihkih..Anyway, kadang2 aku harap sgt2, bumi yg aku pijak bersama para sahabat ni akan terhindar dari perbuatan keji dan jahat. But....hurmmmmmm......

No comments:

Post a Comment