Thursday, February 16, 2012

Bukan Citer Tok Ti

Salamz...

Syahdu betol pagi di opiz ni.. Semakin banyak plak kerusi yg “kosong”.. Teringat zaman mula melangkah ke opiz ni..Riuh! Gamat! Time lunch pun macam “Rombongan Che Kiah”..Skang, mkn lah sorang2 depan PC. Sadiskan??

Nway, xmoh la cite pasal opiz..Kang jadi drama swasta plak aku kat cubicle nih. Sekalung Taniah untuk cezenku yg dah preggy 2bulan. Cezenku nikah sebulan awal dr aku.. Rezeki die datang dulu.. Pasni if org tnya aku bile lagi...Jawapan nye... On Da Way (takmoh ikut heway, byk Tol..heee....)

Teringat plak sorang sahabat pernah ckp “aku nak anak..tp xnak mengandung..boley??” Well..ofcoz la boley... Contohilah Tok Ti..dapat anak segera u'ols... Takyah tukarkan lampin and buat susu... Yang Adooo... peacee!!!!

ni gambar lama...skang Tok Ti dah "berselendang"
p/s: gambar tepek dr SimplySiti Zone

4 comments:

  1. hahahah...comel okayh..would love to use the alasan as well.."on the way, tanak guna hiway" muahahhahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila2...huhuhu..
      biar lambat asal selamat (bole guna ke ayat nih??)

      Delete
  2. rezeki tu ada muda lagi bley cube... bler tuhan nak bagi insyallah die bagi.. doa kay.. aku plg rindu time kite dok kat depan.. aku ko n ada n abg v..hahaha demit....
    smua ada haluan msing2 kan...

    ReplyDelete